Jubilæums award år 95

Kære Hogwartsschool,

Så er det jubiaward tid igen. Vi starter med normineringer, i kan nominere 1 gang senest søndag 30/6.
Denne gang må i ikke nominere jer selv eller jeres dobbeltbrugere. Men heldigvis er der en masse andre fantastiske brugere i kan nominere i denne
JUBILÆUMSAWARD.

Der er 12 kategorier:

Jubilæets-
Bedste Profiludseende
Til den bruger, der virkelig har brugt tiden på at kreere sin profil og gøre den et sandt mesterværk.

Mest Emneaktive
Hvilke karakterer er så gennemførte, Til den bruger, der bare altid er aktiv eller travl med emner. Den bruger, der bruger mest tid på at emne med andre.

Bedste Plotskaber
Til den bruger, der har udviklet det fedeste plot, som enten kun involverer sig selv eller en hel masse. En person, hvis plot man ikke kan undgå at følge med i fordi det er gennemført, spændende, kreativt eller inkluderende.

Største Humørspreder
Til den bruger, der altid er glad og spreder den gode stemning OOG gennem kommentarer, gæstebøger, quickbeskeder og anden deltagelse på HS.

Mest Kreative
Til layouteren, ordkunstneren, nytænkeren, brugeren, der altid viser sin kreative side frem i måden de udtrykker sig på, hvad end det er i formuleringer på skrift, gennem sine photoshop-evner, sine nye idéer, alt hvad der kan vurderes som kreativt!

Grundsten
Til den bruger, der er vigtig for at din daglige gang på siden er god. At alt fungerer og muliggør at du kan gøre det du ønsker.

Bedste Baggrundshistorie
Til brugeren, der har lavet den bedste baggrundshistorie - altså vinduet "baggrundshistorie" på profilen. Det kan være baseret på opbygningen af siden, på gennemførselsniveauet eller på selve historien.

Enormt Kollegietro
Til brugeren, der har gjort sit kollegium til en del af deres personlighed. En person, der udviser så meget karaktertræk fra kollegiet, at man allerede ved hvor de hører til, bare ved at være sammen med dem.

Bedste Citat
Det allerbedste citat, der er blevet skrevet de sidste fem år. Det kan være en fed kommentar, quickbesked, du kan huske, bedste gæstebogsbesked, bedste sætning i et emne eller lignende. Læg gerne et link til profilen/emnet/opslaget med, så vi kan finde det.

Statusbruger
Den bruger, der bruger sin status evne/ejer af mest og bedst og på den mest relevante måde.

Bedste til at bruge magi i emner
Den bruger, der formår altid at have et magisk perspektiv med i sine emner. Hvad end det er et hovedfokus, eller bare en kontinuerlig inddragelse af magi som sidebemærkning.

Mest Aktive i Kommentarer og Konkurrencer
Til den bruger, der altid deltager go er aktiv i kommentarfeltet eller med deltagelse i konkurrencer.

I denne første runde skal vi have styr på, hvem der fortjener en highfive og nominering. I skal derfor udfylde Google formularen med brugernavnene på dem, som I synes har gjort sig ekstraordinært bemærket i de forskellige kategorier over de sidste 5 IG år. I må Ikke normere jer selv eller jeres dobbeltbrugere
Forsøg at tænk ud af boksen og nominere flere personer og ikke nødvendigvis den samme i alt.

Det er tilladt at nominere én gang pr. person.
I kan nominere til og med den 30. juni.

Tilføjet af Raven | Skrevet: 23/06/2024 22:20 | Kategori: Generelt

Sigrid | 24/06/2024 18:15

Nej, hvor er det altså fint! Jeg skal nok få stemt <3

Blaine | 26/06/2024 20:04

Jeg har nomineret ;)
Nu udfordrer jeg alle der læser denne kommentar om at gøre det samme!

Lincoln | 26/06/2024 21:59

Nu har jeg taget udfordringen og giver den herned videre!

Wallace | 26/06/2024 22:14

Challenge accepted, Blaine!
Gode kategorier, men nøj hvor svært at nominere. Der er mange kandidater jo.

Corentine | 07/07/2024 19:47

Jeg elsker citat-idéen! Den er så fed jo <3