Årets Ansatte år 96

Se også: Året der gik og året der kommer

ÅRETS ANSATTE ÅR 96

Vi hædrer vores teammedlemmer hvert andet år, vi klapper de aktive og dygtige brugere på skuldrene til awards, og nu hædrer vi også årets ansatte 🤩

Prisen går til en af sidens ansatte - overhoved, professor, teamleder eller moderator - der har været en særligt god kollega det pågældende år. En der har taget initiativ både foran og bag kulissen, en der har været aktiv, forbilledlig og synlig for sidens brugere, så Hogwartsschool hver dag er et spændende og rart sted at logge ind.

Det kræver en helt særlig dedikation af sin tid, at være ansat i staben. Man har takket ja til et ansvar, som man både skal løfte individuelt og i samarbejde med de andre ansatte. Vi har brug for de ansattes engagement og idéer for at siden hele tiden kan udvikle sig og beholde sin fremdrift. Årets ansatte vinder hæderen for sit arbejde og 6 måneders VIW til en dobbeltbruger.

I år 96 har de ansatte internt stemt om, hvem de synes der fortjener et ekstra kram og tak, for et skide stort stykke arbejde, og nu er resultatet klar *trommehvirvel*

Årets ansatte år 96 er ...

Isaac Jonathan

Også i år 96 har det været svært at navigere rundt på siden uden at lægge mærke til vores forvandlingsprofessor, Isaac og avis-papa, Jonathan. For der er altså bare gang i den ovre hos ham! Forvandlingen bliver holdt i live gennem hans helt egen finurlige tilgang (se fx. Animagi-emnet for alle på Hogwarts), og tryksværten fra én udgivelse når dårligt at tørre, før den næste er klar.

Blandt de ansatte er Isaac/Jonathan et forkromet overblik, når diskussionerne kører - han sørger for at samle op og ikke mindst sige sin mening med velfunderede argumenter, så sagerne bliver belyst fra flere vinkler. Han er den slags kollega, som man måske kommer til at hænge ud med lidt for længe ovre ved kaffemaskinen, fordi snakken kører og han er sjov. Tak, for dig!

- Morgan

Isaac er en fantastisk kollega, der ikke mindst altid er der til at hjælpe når man har spørgsmål, men samtidigt også formår at samle folk og bakke dem op. Han er enormt kreativ og ved på en eller anden måde altid præcis hvad der er det rette svar til de kald på hjælp han får.

- Manoel

Isaac er en ekstremt pålidelig person. Han er meget passioneret for siden og dens brugere, og det er fantastisk at kunne stole på hans deltagelse. Han er ærlig og hjælpsom, uanset om du står med en ide som elev eller ansat du gerne vil have spillet eller hvis du har brug for sparring OOG. Uanset hvad vil han gøre sit bedste for at hjælpe og imødekomme ideer og det er fantastisk at vide at man får et reelt svar hvis man spørger ham om noget. Hans holdninger og støtte er guldværd og siden er mere end heldig at have ham!

- Raven

Isaac er en man altid kan regne med, om det så er ved at tage initiativ, eller holde et overblik. Hvis der er noget man er usikker på, så er han der klar til at hjælpe. Han gør et super godt stykke arbejde, og giver på samme tid sig også tid til at være der for andre. Jeg er stolt af at have ham som kollega.

- Cat

Isaac er virkelig god til at finde på kreative idéer, som kan få eleverne op ad stolene .

Han formoder altid at få mig i godt humør og har altid været enormt hjælpsom, hvis man har behov for hjælp til et plot.

- Sigrid

Isaac er beundringsværdigt engageret og deltagende. Han kaster sig stabilt ind i samtlige opgaver og viser sin stabilitet i løsningen heraf.

- Silas

Jonathan er en sand trooper, og jeg elsker at diskutere med ham, fordi det altid foregår så velovervejet og sagligt. Vi er enige om en del ting og uenige om en masse ting, men vi er gode til at være enige om det. Jeg har stor respekt for Jonathan/Isaac og den tid han ligger i siden. Derudover kan alle nok skriver under på, at han er en fantastisk kollega, der altid har dig, når du har brug for at vende store eller små ting.

- Saga

På en stærk andenplads til årets ansatte havde vi Raven, som også fortjener ros for det kæmpestore stykke arbejde hun gør 🩷

Ansattestaben på Hogwartsschool

Morgan: Stabsansvarlig

Tilføjet af Morgan | Skrevet: 01/10/2024 11:45 | Kategori: Generelt

Saranna | 01/10/2024 12:10

Stort tillykke Jonathan/Isaac! Du gør det super godt og det er dejligt at følge dit arbejde, selvom der er mange andre der også gør det godt så fortjener du prisen, for du er virkelig inspirerende og god til det du laver. Tak for dig!

Sigrid | 01/10/2024 14:38

Stort tillykke med det, skønne Isaac! Det er fortjent :D og self også tillykke til Raven med en flot anden plads!

Juliana | 01/10/2024 17:33

Velfortjent!

Jonathan | 01/10/2024 20:24

Tusind tak, folkens! Og tillykke til Raven også - og generelt hele det gode team ❤️
Jeg er beæret over de ord, kollegaerne har sendt med på vejen. Det kom bag på mig!

PS. Jeg elsker også at diskutere med dig, Saga (for det meste)

Raven | 01/10/2024 21:51

Jeg takker for anden pladsen men giver gladelig alle førstepladser til Isaac <3 Intet HS uden ham <3

Saga | 01/10/2024 21:51

Kys Joe!

Isabella | 02/10/2024 10:05

Jonathan for president ❤️

Saga | 02/10/2024 10:47

Ja, hvornår stiller du op til det valg? Nu har du hjulpet andre til magten i 15 år.

Blaine | 02/10/2024 20:36

Kæmpe tillykke til dig Jonathan! Totalt fortjent! HS var bare ikke det samme uden dig ;)

Tinsley | 05/10/2024 15:35

Du er nice, Isaac - tillykke!

Og også tillykke til dig, Raven :D

Jonathan | 05/10/2024 15:37

I er søde og dejlige, men I kommer aldrig til at se mig som minister eller ministerkandidat ;)